Frequently asked questions

Online Pazar Yerinden sipariş vermem güvenlimidir? (N11, Hepsiburada.com vb.)


Zone ürünlerine online pazar yeri siteleri üzerinden ulaşabilirsiniz. Tüm sistemlerimiz ilgili pazar yerleri ile entegre olarak çalışmaktadır. Güvenliğinizi sıkıntıya sokabilecek hiçbir pazar yeri portalı ile çalışmadığımızı garanti ederiz. Güvenle ürünlerinizi ilgili mecralardan satın alabilirsiniz.




Siparişimi verdim, süreç nasıl işleyecektir?


Öncelikle siparişiniz için teşekkürlerimizi sunarız,ürününüzü iyi günlerde kullanınız. Siparişinizi pazar yerleri üzerinden verdiyseniz, siparişiniz bize otomatik olarak düşmüş demektir. hafta içi kargo saatlerimiz sabah ve akşam olmak üzere 2 partide çıkmaktadır. Zone sirket prensibi olarak, gelen her siparişi bekletmeden çıkarmak gibi bir politikamız olduğunu ayrıca belirtmek isteriz. Hafta içi 11:30' a kadar verdiğiniz siparişleriniz öğlen sevkiyatı ile sizlere kargolanmaktadır. Öğleneden sonra verilcek siparişleriniz için ise akşam sevkiyatında işlem yapılmaktadır. Akşam sevkiyatının geçtiği durumlarda da bir sonraki iş günü içesidinde çıkışlarınız yapılmaktadır. Olağan dışı ve mücbir sebep koşullarında sürecin uzayabileceğini, bu tür durumlarda ise Zone olarak sizleri bilgilendireceğimizi belirtmek isteriz Siparişlerinizi zonebilisim.com üzerinden verdiyseniz, siparişinizin sistemimizede hemen göründüğünü ve yukarıda ayrıca belirtilen kargo süreci ile sizlere sevk edileceğini belirtmek isteriz




Kargo takibini nasıl yapabilirim?


Siparişlerinizi bekletmeden öncelikli olarak sizlere ulaştırmak, Zone öncelikleri arasında yer alamaktadır. Pazaryerleri üzerinden (N11, hepsiburada.com vb.) sipariş oluşturmanız durumunda ilgli sitelerdeki üyelik kısmınıda yer alan kargo takip bölümlerinden ürününüzün durumunu takip edebilirsiniz. Zonebilisim.com sitesi üzerinden verdiğiniz siparişleriniz için sizlere bilgi@zonebilisim.com üzerinden bilgilendirme yapacağız. Bu kargo takip linki üzerinden ürününüzün anlık hareketlerini takip edebileceksiniz




Kargom geçikti, ne yapmalıyım?


Olağan dışı ve mücbir sebepler dışında, kargonuz sizlere en kısa sürede ulaştırılacaktır. 3. taraflar ile oluşacak geçikmeler için Zone olarak üzgün olduğumuzu öncelikli olarak belirtmek isteriz. Kargonuzun mevcut şartlar dışında elinize geçmemesi durumunda bilgi@zonebilisim.com üzerinden sipariş numaranız ile bize bir bilgilendirme yapmanızı rica ediyoruz. Bu durumda süreç söyle işleyecektir. 1) Sizlerin, bize bilgi@zonebilisim.com üzerinden sipariş numaranız ile birlikle ileti göndermenizi isteyeceğiz 2) Zone ilgili kargo süreçlerini ivedi olarak inceleyecektir 3) Kargonun geçikmesi ile ilgili son durum bilgisi alınacaktır 4) Olası adres hataları, Kargonun farklı bir sevk bölgesine gönderilmesi gibi durumlarda, hızlı aksiyon alınması için, kargo şirketi ile bilgi alış verişi yapılacaktır. 5) Hatalı bilgilerin olması durumunda, düzeltmeler yapılarak, ürünlerinizin en hızlı şekilde sizlere iletilmesi için, kargo firmaları ile takip yapılacaktır 6) Tüm bu süreç sizlere iletilecek, sürekli geri bildirimde bulunacağız




Kargo firması ürünümü getirdi, YAPMAM GEREKLER nelerdir?


Kargo firması zamanla yarıştığı için ürünü teslim edip hemen gitmek ister, ancak hassas olan bir konu vardır. Kargo paketinizi teslim almadan kargo formuna imza atılmamalıdır. Kargo tutanağını imzalamadan önce ürününüzün kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını lütfen kontrol ediniz. Kutuda herhangi bir nedenle hasar var ise teslimatla ilgili hiç bir belgeyi imzalamadan kargo yetkilisine tutanak tutulması için kutunuzu iade ediniz. Size tarafımızdan yeni ürünleriniz derhal gönderilecektir. Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden Zonebilisim.com sorumlu değildir. Kargonuzun size ulaşması durumunda, aşağıdaki yönergeleri takip etmenizi önemle rica ederiz. 1) Ürününüzü kargo firmasında aldığınızda, görsel olarak ezik, kırık, yırtık ve kutu hasarlı olmamasına dikkat ediniz. 2) Ürününüzün güvenlik bantlarında bir deforme var ise kargo şirketine tutanak tutturarak iade ediniz. 3) ürününüzde olağan dışı bir ağırlık sapması, sallantı sesi gibi bir durum söz konusu olur ise yine kargo şirketine tutanak tutturarak iade ediniz. Zone ürünlerinizi orjinal kutusunda güvenlik bantları açılmamış, üreticinden geldiği gibi sizlere ulaştırmayı garanti eder. Zone orjinal ürünlerin kutularının üzerine hava kabarcıklı, sarsıntı ve tahribat emici paketleme yaparak kendi güvenlik bandını ürün kutusuna zarar vermeden size gönderimini yapar. 3. taraflardan oluşabilecek her durum için sizleri öncelikli olarak uyarmak isteriz. Zone için müşterileri memnuniyeti herşeyin ötesindedir.




Ödeme ve Taksit seçenekleri nelerdir?


Zone pazar yerleri ile çeşitli ortaklık anlaşmaları imzalamıştır. Bu anlaşmalar gereği sizlere en iyi ödeme seçeneklerini sunmaya çalışıyoruz. Sipariş aşamasında ilgili ekranlarınızda çeşitli bankaların sizler için sunduğumuz banka, taksit ve komisyon oranlarını, havale, EFT (elektronik fon transferi), kapıda ödeme, alışveriş kredisi gibi seçnekleri bulabiliyor olucaksınız




3D ödeme adımı nekadar güvenlidir?


3D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır.Yetkisiz kişilerin kartlarını internet ortamında kullanılmasını engellemektedir.




3D secure (güvenli ödeme sistemi) nedir?


3-D Secure, internette alışveriş işlemlerinin güvenli bir şekilde yapılabilmesi için kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş olan bir kimlik doğrulama sistemidir. Sistemin Visa kredi kartı kullanımı için hazırlanan uygulamasına Verified by Visa?MasterCard kredi kartı kullanımı için hazırlanan uygulamasına ise ?SecureCode? isimleri verilmektedir. Detaylı bilgilere ilgili pazaryeri siteleri ödeme bölümünden erişebilirsiniz




Kargom hangi şirket üzerinden gönderilecektir?


Aksi bir durum yaşanmadığı sürece, pazaryeri siteleri ile yapmış olduğumuz anlaşmalı şirketler üzerinden ürünlerinizi sizlere gönderiyoruz. Sipariş aşamasında kargo bilgisi ilgili sipariş bölümünde sizlere belirtilmektedir.




Kargo ücreti ne kadardır?


Pazaryerleri ile sizler için en uygun kargo ücreti anlaşmaları yapıyoruz. Sipariş aşamasında kargo dahil olan ürünlerimizde, anlaşmalı kargo şirketleri ile yapmış olduuğumuz gönderiler için herhangi bir extra ücret ödemezsiniz. Sizden talep edilen extra ücretleri geri çevirmenizi önemle vurgulamak isteriz. İlave kargo ücreti ile aldığınız ürünler için ise en uygun fiyatları sipariş ekranınızda görüyor olucaksınız.




İade ettiğim ürünün geri ödemesini ne zaman alabilirim?


Anlaşmalı pazar yerleri ile yapmış olduğunuz iade girişlerinde, ilgili internet sitesindeki iade prosedürleri geçerlidir. Zone pazaryerleri iade prosedürleri üzerinde ayrıca bir imtiyazı ve yetkisi yoktur. Zone iade durumlarında öncelikli olarak durumun müşterimiz lehine gelişmesi için gerekli özen ve çabayı sergiler.




Genel iade şartları nelerdir?


Genel iade şartları;

İade süresi elinize ulaştığından itibaren 15 gündür.
-İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

-Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

-İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.

-Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz.
Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn: hafıza kartları, yazıcı sarf malzemeleri, bilgisayar donanım ve yazılım ürünleri)

Özel Ürünler için iade şartları;
-Ürün kutusundaki koruma bandı açılmamalıdır. Ekranında yer alan koruma bandı çıkarılmamış olmalıdır ve çizik, hasar vs. olmamalıdır. Ürün kutusu açılan telefon, fotoğraf makinesi, notebook, playstation, printer ve scanner telefon iadeleri servis raporuna müteakip yapılmaktadır.

-Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.

Diğer Ürünlerin iadesinde;
- Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler su arıtma cihazları ( ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler Örn : Kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler, kulak içi veya kulak üstü kulaklık vs. ) , tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünlerin iadesi mümkün değildir.

Aşağıdaki ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.

* Her türlü yazılım ve programlar
* DVD, VCD, CD ve kasetler
* Taşınabilir bilgisayarlar
* Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri, işlemciler vb. (toner, kartuş, şerit v.b)
* Saat, her türlü kozmetik ürünleri, kişisel bakım, sağlık ve güzellik ürünleri




Fatura ve Teslimat adreslerim farklı olabilirmi?


Evet, bu tür bir talebinizde sipariş aşamasında ilgili adres sekmesinde gerekli girişleri yapmanızı rica ederiz




Siparişimi nasıl iptal edebilirim?


Kargo süreci tamamlanmadan siparişinizi ilgili pazaryeri kullanıcı sekmeniz aldında yer alan siparişlerim bölümünden iptal edebilirsiniz. Kargo süreci tamamlanmış ürünler için, ilgili pazaryeri yönergelerini takip etmenizi rica ederiz.




Muhtemel garanti dışı durumlar nelerdir? nelere dikkat etmeliyim?


Satışını gerçekleştirdiğimiz bir çok teknolojik ürünlerin, garanti dışı kalmalarına neden olan bazı hataları aşağıda derliyerek, siz değerli müşterilerimizin dikkatine sunmak isteriz. Uygunsuz paketleme, Üründe çatlak ve kırık, Ürün üzerindeki vidalarla oynama veya kayıp vidalar, Ürün üzerindeki etiketin çıkarılması, Ürünün herhangi bir yerinde ezik, vuruk, çizik, Sağlıksız taşıma sırasında meydana gelen arızalar, Elektronik parçalarla oynanması, değiştirilmesi, Yanık ve isli yongalar, Ürün üzerindeki herhangi bir parçanın zarar görmesi, Ara kabloların ters takılması, kırılması veya zarar görmesi, Seri numarasının değiştirilmesi, okunamayacak şekilde olması, Ürünün herhangi bir yerini boyamak ya da lekelemek, Ürüne çıkarılamayacak etiket yapıştırmak veya sökülmüş etiketin kalıntıları, Doğal afetlerden kaynaklanan hasarlar, (mücbir sebep) Aşırı sıcak, aşırı soğuk, rutubet, tozlanma, Virüslerden oluşan her türlü problemler, Elektrik şebekelerinden doğan tüm arızalar, Cihazlarda yüklü olan yazılımların yetkili servis dışında değiştirilmesi veya silinmesi, Ürüne yanlış BIOS veya Firmware yüklenmesi, Ürünün içerisine sıvı girmesi, Ürünün yetkili servisi dışında müdahale görmesi, Durumlarında ürün garanti kapsamı dışında işlem görecektir.




Sipariş adres değişikliği yapabilirmiyim?


Pazar yerlerinden yapmış olduğunuz siparişleriniz eğer kargo sürecinde değil ise, ilgili pazaryeri sitesinde yer alan üyelik bilgileriniz içerisindeki adres bölümünü kullanarak değişikliği yapabilirsiniz. Siparişiniz kargoya verilmiş ise, kargo takip numaranız ile ürünlerinizi takip etmenizi ve ilgili kargo şirketi ile irtibata geçerek işlem yapmanızı öneriyoruz. detaylı bilgi için bilgi@zonebilisim.com adresimizden bizlere ulaşabilirsiniz. Not: Sipariş aşamasında adres bilgilerinizin özellikle teyit ve kontrolü çok öndemlidir




Faturamı kaybettim, tekrar nasıl temin ederim?


Faturanızı kaybetmeniz durumunda, alışveriş yaptığınız pazaryeri sitesinde üyelik segmentinin altında yer alan sipariş detayı ve faturamı görüntüler seçeneğini kullanarak faturanıza erişebilirsiniz. Farkı bir seçenek olarak, bilgi@zonebilisim.com üzerinden bizlere talebiniz ile alakalı mail gönderebilirsiniz.





FARLEYDESIGNS.png
  • YouTube
  • Instagram